25
okt

Interview

 

  1. Kako ste došli na ideju da prodajete i distribuirate prirodnu kozmetiku?

Prateći evropske i svjetske trendove ali i radeći na razvoju drugih brendova, u oblasti zdravlja i ljepote, menadžment naše firme je odlučio ući u tada relativno novu oblast na domaćem tržištu i započeti razvoj vlastitog brenda prirodne kozmetike, pod nazivom AMAMA.

Ideja je postojala dugo vremena, međutim, čekali smo pravi trenutak za razvoj i plasiranje proizvoda na tržište. Smatramo da se u prirodi nalazi bezbroj načina da očuvamo svoju ljepotu i ostanemo zdravi tijelom i duhom, crpeći energiju same prirode. Upravo ta „priroda“ se nalazi u svim našim proizvodima.

  1. Sastojke koji su Vam potrebni za proizvodnju da li nabavljate isključivo na području Bosne i Hercegovine ili neke sastojke uvozite?

Kada su u pitanju sastojci naših proizvoda, nastojimo koristiti uglavnom domaće sirovine, kao što su smilje, lavanda, nana i slično. Obzirom da neki od AMAMA proizvoda sadrže cimet ili narandžu, što naravno, nije moguće uzgojiti u našoj zemlji pa smo na neki način primorani ove sastojke uvoziti, jer postoji velika potražnja za ovim zdravim proizvodima. Sastojci svih proizvoda su 100% prirodni i bez konzervansa. Tim stručnjaka radi na proizvodnji i skladnom miješanju sirovina, te na taj način dobijamo kombinaciju različitih očaravajućih mirisa.

  1. Koji su osnovni sastojci Vaših proizvoda i koji su proizvodi iz Vaše linije najtraženiji na tržištu BiH ?

Mnogo bi nam vremena trebalo da detaljno izdvojim i kažem koji je osnovni sastojak svakog od naših proizvoda jer je svaki proizvod priča za sebe a asortiman je veliki. Najtraženiji naš proizvod je serum za regeneraciju kože, čiji su osnovni i jedini sastojci hladno prešana ulja, a kojeg su potrošači prepoznali i na prvo korištenje zavoljeli. Ta ulja su: lavanda, limun, koštica marelice i bundeve, pšenične klice, susam, badem, lješnjak i ulje sjemenki lana.

  1. Bili ste suvlasnici BH brend proizvoda “Dr.Pasha“, da li još uvijek sarađujete ili ste sada orijentisani na neke druge poslovne partnere?

Da, bili smo suvlasnici ovog brenda i ponosni smo na tu činjenicu. Trenutno, radimo i razvijamo vlastiti brend neovisno od ostalih partnera s kojima smo, naravno, u korektnim odnosima.

  1. Vaša prodajna mreža obuvata teritorij BiH, da li planirate svoje kapacitete da širite van naše države?

Trenutno, radimo i razvijamo poslovanje na teritoriju naše zemlje, ali naravno da ćemo nastojati internacionalizirati poslovanje. Upravo smo u pregovorima sa nekim zemljama pa ćemo u budućem periodu vidjeti da li će i doći do realizacije saradnje.

  1. Vaš recept za uspjeh ili savjet mladima u BiH?

Mislim da recept za uspjeh ne postoji. Budite uporni u onome što želite i radite ono što zaista volite. Rezultati će doći prije ili kasnije. U suštini ne postoje granice osim onih koje sam sebi postaviš.

Brend menadžer

Rialda Jašarević